הנגבי על פגישת ביידן בנט: "כולם יודעים שמדובר ברה"מ שולי שעשה תעלול"

    אסתי פלד No Comments on הנגבי על פגישת ביידן בנט: "כולם יודעים שמדובר ברה"מ שולי שעשה תעלול"

    השר לשעבר צחי הנגבי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לפגישה המדינית בין הנשיא ביידן לראה"מ בנט מסרב להתרשם ומספר על ההתעלמות של התקשורת האמריקנית מהפגישה

    צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ צחי הנגבי התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לפגישה המדינית בין בנט לביידן ואמר, "בנט התלהב שביידן הרעיף עליו שבחים, 'ידידי הטוב ביותר'. נו, בסדר. בתקשורת האמריקנית מזלזלים בבנט, "האיש שהוא לא נתניהו" מכנים אותו. כולם יודעים שמדובר ברה"מ שולי שעשה תעלול".

    הנגבי התייחס לכישלון הנחרץ של האמריקנים באפגניסטן בנפילת המדינה לידי הטאליבן לאחר השקעה חסרת תקדים במדינה שעלו בחייהם של יותר משלושת אלפים חיילים. אמריקנים, הנגבי אמר כי " גורמי המודיעין בארה"ב הזהירו מפני הבאות באפגניסטן, ומפני נסיגה חפוזה כמו שקרה. ההסכם באיראן הוא כניעה מוסרית. היא תסיים עם גרעין אם אתה לא מאיים עליהם צבאית".

    הנגבי התייחס למאמץ של השמאל שהוא במיעוט כיום לפורר את הימין מבפנים, "השמאל מציע לנו דרכי פעולה כדי שנתפורר, ולכן מציע לנו לנטוש את נתניהו. לא נוטשים מנהיג, אבל גם אצלנו יש אנשים שרוצים כבר 'לפרוץ' קדימה. זכותם להתמודד בבוא היום".



    0 תגובות